کنگره ااکسیدا 99

تغییر زمان برگزاری اکسیدا ۲۰۲۰

اطلاعیه جامعه دندانپزشکی ایران در راستای برگزاری کنگره اکسیدا سال ۱۳۹۹

به اطلاع همکاران ارجمند؛
سخنرانان،مدیران پانل،  دانشجویان دندانپزشکی، تکنسین های پروتز و لابراتوار، بهداشتکاران دهان و دندان، تکنسین های سلامت دهان، مدیران محترم  شرکت های تهیه وتولید وتوزیع  مواد و تجهیزات دندان پزشکی و کلیه شرکت کنندگان اکسیدا۲۰۲۰می رساند؛
با توجه به شیوع بیماری COVID19 و سرعت انتقال بالای آن وتوصیه مدیران و کارشناسان به عدم برگزاری اجتماعات در بازه زمانی اپیدمی بیماری و نیز اظهار نگرانی مکرر اساتید و همکاران جامعه دندانپزشکی ایران و مجری اکسیدا ۲۰۲۰ و اتحادیه تهیه و توزیع و نیز مدیران شرکت های مواد و تجهیزات دندانپزشکی،تاریخ برگزاری شصتمین کنگره علمی و بین‌المللی جامعه دندانپزشکی ایران به همراه نمایشگاه مواد و تجهیزات دندانپزشکی( اکسیدا ۲۰۲۰ ) به تاریخ ۱۳ لغایت ۱۷ مرداد ماه ۱۳۹۹موکول می گردد.  اگر چه از چند هفته پیش با توجه به شیوع بیماری موضوع به تاخیر انداختن اکسیدا ۲۰۲۰ مد نظر قرار گرفته بود، لیکن تلاش  این بود که با توجه به مشکلات تقویم نمایشگاهی در مرکز نمایشگاه های بین المللی تهران اعلام خبر به تعویق افتادن اکسیدا ۲۰۲۰ همراه با تعیین زمان جایگزین مناسب  باشد. خوشبختانه با نظر مساعد مسئول  مرکز نمایشگاه های بین المللی تهران، سالن های برگزاری کنگره و نمایشگاه نیز تغییری نخواهد داشت.
ضمن آرزوی سلامتی برای کلیه همکاران و هم میهنان عزیزمان از اعضای جامعه دندانپزشکی می خواهیم در فرصت ایجاد شده مراحل عضویت در جامعه و ثبت نام در کنگره را به انجام دهند. همچنین از مدیران محترم شرکت ها تقاضا داریم حداکثر مساعدت را با مجری اکسیدا ۲۰۲۰ جهت برگزاری هرچه باشکوهتر این اتفاق مهم ملی در تاریخ جدید به  انجام رسانند.

دکتر محمد بیات
رئیس اکسیدا ۲۰۲۰