آقای سرهنگ ضیایی

آقای ناصر ضیایی

آقای ناصر ضایی – صنعت تجهیزات پزشکی، صنعتی کاملاً پیشرفته است ولی با وجود گستردگی صنعت مهندسی پزشکی، ایران می‌تواند با صنایع تجهیزات پزشکی کشورهای اروپایی رقابت کند. این بار سخن از شرکتی است که در حدود ۲۰ سال قدمت در امر تولید تجهیزات پزشکی دارد.

ادامه مطلب …

علی خوش کردار

آقای علی خوش کردار

آقای علی خوش کردار  سال  ۱۳۲۵ در شهرستان فومن استان گیلان دیده به جهان گشود.

پس از تحصیلات متوسطه در سال ۱۳۴۹ در سن ۲۴ سالگی به تهران مهاجرت نمود و با اولین تجربه کاری خویش در شرکت بازرگانی نوتاش به مدیریت زنده یاد مرحوم غلامعلی نوتاش که در آن زمان از بزرگترین وارد کننده مواد و تجهیزات دندانپزشکی خاورمیانه مشغول به کار شد.

ادامه مطلب …

دکتر اخوان آذری

آقای دکتر بیژن اخوان آذری

دکتر بیژن اخوان آذری در تاریخ ۱۳۲۱ در شهر رشت استان گیلان دیده به جهان گشود، ۶ سال ابتدایی را در دبستان رشدیه رشت و ۶ سال متوسطه را در دبیرستان ادیب تهران گذراند و در سال ۱۳۴۰ وارد دانشکده دندانپزشکی دانشگاه تهران شد.

پس از فارغ‌التحصیلی به عنوان سپاهی بهداشت به سراوان در استان سیستان و بلوچستان اعزام و پس از پایان خدمت و طی قرارداد با سازمان سپاه بهداشت به مدت ۱۰ ماه در بندر لنگه استان هرمزگان مشغول به کار شد. ادامه مطلب …

آقای حاج یدالله غلامعلی زاده

آقای حاج یدالله غلامعلی زاده فعالیت خود را در عرصه دندانسازی از سال ۱۳۳۳ آغاز نموده و پس از گذراندن دوره کارآموزی در لابراتوار دندانسازی دکتر سایانی از سال ۱۳۳۶ بطور مستقل لابراتواری تحت نام لابراتوار غلامعلی زاده تاسیس نموده و به مرور زمان با تجهیز لابراتوار، گســترش محیط کار و افزایش تعداد تکنیـــسین های مجرب تبدیل به یکی از مجهز ترین لابراتوار های مدرن وقت کشـــور شد.

ادامه مطلب …

آقای محسن گلنارمحسنی

آقای محسن گلنارمحسنی متولد سال ۱۳۳۶ تهران در اواخر سال  ۱۳۴۹فعالیت خود را ضمن تحصیل  در دبیرستان ادب تهران در مطب یکی از اساتید بنام دندانپزشک دانشگاه تهران آغاز نمود و ، با سن  کم و مشکلات عدیده‌ای که وجود داشت به تحصیل و کار می‌پرداخت تا پله های ترقی را سپری کرد و درسال ۱۳۵۱ به لحاظ لیاقت و شایستگی که از خود نشان داده بود به عنوان فروشنده لوازم و مواد دندانپزشکی به جمع بازرگانی نوتاش به مدیریت شادروان  غلامعلی نوتاش که از بزرگترین وارد کنندگان مواد و لوازم دندانپزشکی ایران بود پیوست.                                                                 ادامه مطلب …

آقای علی حاجی‌پور

آقای علی حاجی پورمتولد سال ۱۳۲۰ در گیلان ( شهر صومعه سرا ) می‌باشند و طی ۵۸ سال فعالیت مستمر در زمینه واردات و تولید مواد و تجهیزات دندانپزشکی همچنان راه خود را ادامه می‌دهند.

ادامه مطلب …

آقای سمیک پطروسیان

آقای سمیک پطروسیان در تاریخ ۳۱ خرداد ۱۳۲۴ در یک خانواده مذهبی و پدری ” کشیش ” به‌ دنیا آمد.
دوران تحصیل ابتدایی را در دبستان ارامنه تهران در خیابان ویلا و دوره متوسطه را در دبیرستان ” کاظم زاده ” در خیابان یوسف آباد به پایان رساند.
اولین روزهای آشنایی ایشان با لابراتوار دندانسازی و کار در آن مربوط به کارآموزی و کار در لابراتوار ” هاواساپیان” طی تعطیلات تابستانی دوران دبیرستان می‌باشد.

ادامه مطلب …

آقای معراجعلی سعیدی یگانه

آقای معراجعلی سعیدی یگانه در ۷ دی ماه ۱۳۲۱ در همدان دیده به جهان گشود .
وی در سن ۳ ساگی به‌همراه خانواده به تهران آمد و تحصیلات خود را در مقطع ابتدایی(دبستان علم و ادب) و دبیرستان (راشدی) به پایان رساند .

ادامه مطلب …

دکتر جواد آصف برخی

آقای دکتر جواد آصف برخی در تاریخ ۱/۱/۱۳۱۳ در شهر تبریز در خانواده ای مذهبی  متولد شدند.

با توجه به اینکه پدرشان نیز دندانپزشک تجربی بودند ( آقای محمد علی آصف برخی ) از همان زمان کودکی به این حرفه علاقه‌مند شدند.

ادامه مطلب …