آقای حاج یدالله غلامعلی زاده

آقای حاج یدالله غلامعلی زاده فعالیت خود را در عرصه دندانسازی از سال ۱۳۳۳ آغاز نموده و پس از گذراندن دوره کارآموزی در لابراتوار دندانسازی دکتر سایانی از سال ۱۳۳۶ بطور مستقل لابراتواری تحت نام لابراتوار غلامعلی زاده تاسیس نموده و به مرور زمان با تجهیز لابراتوار، گســترش محیط کار و افزایش تعداد تکنیـــسین های مجرب تبدیل به یکی از مجهز ترین لابراتوار های مدرن وقت کشـــور شد.

در سال ۱۳۴۶ پس از آشنایی با کارخانه معروف ویرونیت (Wironit) آلمان، جهت گذراندن دوره کارآموزی تکمیلی به شهر برمن (Bremen) آلمان عزیمت نمود.
وی پس از طی دوره فوق و در زمان بازگشت به کشور تعدادی از دستگاه های کارخانه فوق را خریداری نموده و پس از نصب تجهیزات، نام لابراتوار غلامعلی زاده را به لابراتوار ویرونیت ایران تغییر داد.

در کنار لابراتوار ابتدا به تولید مواد مصرفی دندانسازی و سپس اقدام به ساخت دستگاه های دندانسازی نمود که قبل از انقلاب اسلامی با نام شرکت تولیدی تجهیزات و مواد دندانسازی رودنت فعالیت خود را ادامه داد و پس از سال ۱۳۵۸ نام شرکت به پارس دندان – غلامعلی زاده تغییر پیدا نمود.
با وقوع جنگ تحمیلی ایران و عراق و وجود تحریم های بین اللملی علیه کشورمان با پیشنهاد وزرات بهداشت جمهوری اسلامی ایران، ایشان مبادرت به گسترش تولید تجهیزات و مواد لابراتوار دندانسازی مانند ویبراتور، سانتریفیوژ، پرس هیدرولیک، پرس دستی، انواع مفل ها و رکاب ها نمود که توانست در سال ۱۳۶۷ به عنوان اولین صادر کننده تجهیزات دندانسازی به کشور آلمان با نام تجاری دندیران – غلامعلی زاده به این مهم دست یابد.
این رویه تا سال ۱۳۷۸ با صادرات به کشورهای مختلف از جمله کشورهای حوزه خلیج فارس، یمن، آذربایجان، افغانستان، پاکستان ادامه یافت.
در حال حاضر این شرکت با مدیریت حاج آقای غلامعلی زاده در پنجاهمین سال فعالیت خود با همکاری فرزندان، با تولید بیش از ۵۰ محصول نقش بزرگی در تامین تجهیزات و مواد دندانسازی و لابراتواری کشور را عهده دار می باشد.

با امید تداوم فعالیت ایشان و موفقیت های بیشتر در طی سالهای آتی در عرصه صنعت و دندانسازی
دی ماه ۱۳۹۵

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *