آقای سرهنگ ضیایی

آقای ناصر ضیایی

آقای ناصر ضایی – صنعت تجهیزات پزشکی، صنعتی کاملاً پیشرفته است ولی با وجود گستردگی صنعت مهندسی پزشکی، ایران می‌تواند با صنایع تجهیزات پزشکی کشورهای اروپایی رقابت کند. این بار سخن از شرکتی است که در حدود ۲۰ سال قدمت در امر تولید تجهیزات پزشکی دارد.

این شرکت هم‌اکنون با بیش از ده هزار دستگاه تولید شده که در اکثر نقاط کشور مشغول به کار می‌باشند، توانسته است مرزهای خود را به سوی صادرات گشوده و هم‌اکنون با صادرات به مشتریان خارجی خود، حرف‌های زیادی برای گفتن در بازارهای جهانی دارد. ملورین نامی آشنا در عرصه تولید تجهیزات دندان‌پزشکی است.

آقای ناصر ضیایی، سرهنگ بازنشسته ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۲۵ در شهر الیگودرز استان لرستان دیده به جهان گشود و تحصیلات خود را در شهر اهواز به پایان رسانیده و سپس در دانشکده افسری ارتش وارد فعالیت شد.

آقای سرهنگ ضیایی

در زمان جنگ تحمیلی مسئول ستاد جمع‌آوری کمک‌های مردمی و در قسمت امور لجستیک لشگر ۹۲ زرهی برای تأمین نیازهای واحدهای مستقر در جنگ تحمیلی مسئولیت تدارکات را عهده‌دار بوده و در طول جنگ نیز به تجهیزات پزشکی آشنایی کامل دست پیدا کرد.

همسر ایشان در بمباران‌های جنگ تحمیلی مورد اثابت گلوله دشمن قرار گرفت و جانباز گردید و در سال ۱۳۷۴ به درجه والای شهادت نائل گشت.

سرهنگ ضیایی در سال ۱۳۷۵ از ارتش بازنشسته و در شرکت تولیدی بازرگانی ملورین بعنوان مدیرعامل مشغول فعالیت و با همکاری آقای ابوالحسن اکبری مسئولیت فنی مهندسی تولید را عهده‌دار گردیدند و تولید تجهیزات یونیت، صندلی، چراغ، تابوره، ساکشن و سایر تجهیزات دندانپزشکی را به ثمر رسانده است.

این شرکت از نظر تولید محصولات باکیفیت به جایی رسیده است که هم اکنون به ۱۲ کشور دنیا از جمله روسیه، بلاروس، اوکراین، گرجستان، قزاقستان، رومانی، سوریه، عربستان، آذربایجان، ازبکستان، یمن، لیبی، لبنان و ترکیه صادرات نموده است.

این شرکت با تلاش و پیگیری‌های مداوم و استفاده از نیروهای مجرب و کارآمد حداقل توان تولید خود را به سالیانه ۶۰۰ دستگاه در سال رسانده و پاسخگوی نیاز دانشگاه‌ها و مراکز درمانی کشور بوده و در امر توسعه و جذب تکنولوژی‌های جدید روز دنیا فعالیت چشمگیری را ارائه نموده است. در بخش بازرگانی خارجی با توجه به نیازمندی‌های تکنولوژی‌های روز دنیا نمایندگی‌های یونیت و صندلی استرن وبر ایتالیا، ساکشن‌های برقی Metasy اتریش، کمپرسورهای MGF ایتالیا، اتوکلاو Dental X و Faro ایتالیا و تجهیزات تصویربرداری MyRay ایتالیا و بسیاری دیگر از اقلام مورد نیاز مراکز درمانی را تأمین می‌نماید.

شرکت ملورین قادر به تأمین و تجهیز کلیه نیازمندی‌های دانشگاه‌ها و مراکز درمانی و کلینیک‌های سراسر کشور می‌باشد.

ملورین در عین حال مجموعه‌ای پُربار از انواع استانداردهای بین‌المللی و استانداردهای ملی و تقدیرنامه‌های مراکز درمانی و دانشگاه‌ها در امر کیفیت تولیدهای خود را دارا می‌باشد. در حال حاضر فرزند ارشد ایشان، آقای محمدرضا ضیایی، مدیریت بازرگانی خارجی و ریاست هیئت مدیره را عهده‌دار می‌باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *