آقای محسن گلنارمحسنی

آقای محسن گلنارمحسنی متولد سال ۱۳۳۶ تهران در اواخر سال  ۱۳۴۹فعالیت خود را ضمن تحصیل  در دبیرستان ادب تهران در مطب یکی از اساتید بنام دندانپزشک دانشگاه تهران آغاز نمود و ، با سن  کم و مشکلات عدیده‌ای که وجود داشت به تحصیل و کار می‌پرداخت تا پله های ترقی را سپری کرد و درسال ۱۳۵۱ به لحاظ لیاقت و شایستگی که از خود نشان داده بود به عنوان فروشنده لوازم و مواد دندانپزشکی به جمع بازرگانی نوتاش به مدیریت شادروان  غلامعلی نوتاش که از بزرگترین وارد کنندگان مواد و لوازم دندانپزشکی ایران بود پیوست.                                                                

در طی سال های متمادی در کنگره های  دندانپزشکی که از طرف جامعه دندانپزشکی در هتل لاله فعلی برگزار می گردید، به عنوان  مسئول غرفه بازرگانی نوتاش انتخاب  می گردید و با کمک و راهنمایی اساتید مجرب وقت با تکنولوژی و تکنیک روز دندانپزشکی آشنا شد و موفق به فراگیری علوم روز دنیا شد.

در سال ۱۳۶۷ بازرگانی گلنار ‌را تاسیس نمود وتحقیقات در زمینه علوم دندانپزشکی ادامه داشت و نیاز بازار از محصولات وارداتی اشباع شدنی نبود در این میان به دلیل شناخت و تجربه کافی در سال ۱۳۶۹ در میان برندهای مختلف دنیا اقدام‌ به ارتباط  با کمپانی بزرگ اولترادنت  ULTRADENT  نمود.

که با زحمات فراوان شروع به واردات در حجم کم آغاز شد و به مرور با شناخت اهل فن به واسطه برگزاری کلاس های متعدد در شهرهای مختلف کشور و حضور مستمر در کنگره ونمایشگاه ها، اقدام به گسترش محصولات خود نمود در این راه فرزند بزرگ ایشان امیر حسن گلنار زحمات بسیاری متحمل گردید که در پیشبرد اهداف این بازرگانی موثر بوده است.

ایشان در سال ۱۳۵۵ با یکی از همکاران خود ازدواج نموده که ثمره آن چهار فرزند بوده که متاسفانه یکی از آنان در فروردین ماه ۱۳۹۴ از دنیا رفته است.

اکنون پس از ۴۰ سال تجربه و ارتباط با شرکتهای مختلف در این مسیر طولانی با بیش از ۵۰ نوع محصول استاندار معتبر جهان در خدمت جامعه دندانپزشکی می‌باشد.

 

با امید موفقیت روز افزون و تداوم فعالیت ایشان  – اسفند ۱۳۹۶

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *