آقای معراجعلی سعیدی یگانه

آقای معراجعلی سعیدی یگانه در ۷ دی ماه ۱۳۲۱ در همدان دیده به جهان گشود .
وی در سن ۳ ساگی به‌همراه خانواده به تهران آمد و تحصیلات خود را در مقطع ابتدایی(دبستان علم و ادب) و دبیرستان (راشدی) به پایان رساند .


ایشان در سال ۱۳۳۷ فعالیت خود را در زمینه تجهیزات دندانپزشکی در جوار آقای علی نوروزی ( دندانساز ) در خیابان شاه آباد آغاز کرد و در سال‌های بعد فروشندگی را بامساعدت زنده یاد آقای غلامعلی نوتاش واقع در پیچ شمیران ادامه داد وی در سال ۱۳۵۲ با شراکت آقایان کیمیاگران و روناسی بازرگانی کیمیا را در پاساژ سادات واقع در میدان امام‌حسین تهران تأسیس نمودند .
در سال ۱۳۶۰ پس از جدایی از شرکا با نام بازرگانی یگانه ( پاساژ سادات ) آغاز به واردات از کمپانی های معتبر زیر نمودند: Cavex ، Havard ، Hoffman ، Colten ، Micromega ،

Mega ، Voco ، Denject

Dental Export ، Espe ، Ultradent
ایشان در سال ۱۳۶۷ با همکاری فرزندان خود شعبه دوم بازرگانی یگانه را در بوستان هشتم پاسداران در مجاورت دانشگاه آزاد افتتاح و سپس به کوچه شریفی واقع در خیابان میرداماد نقل مکان نمودند.
بازرگانی یگانه پس از سی سال، با تغییر از روند سنتی خود به سمت و سویی نوین و با ثبت شرکت یگانه سام طب پارسیان در سال ۱۳۹۴ (خیابان اقدسیه تهران) قدم در عرصه‌ای نو نهاد و همچنان در تکاپوی هرچه بیشتر پیشبرد علمی تجهیزات و خدمات به جامعه دندانپزشکان می‌باشد .
با امید موفقیت روزافزون و تداوم فعالیت ایشان تیر ۱۳۹۶

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *